maandag 22 november 2010

Monday mornings are ...

Dag 22.

Vanochtend vroeg werd ik wakker om zeven uur. Ik wilde aan het werk. Ik pakte mijn telefoon, aangezien ik nog niet gebeld was en ging rustig zittend wachten op een eventueel telefoontje. Helaas gebeurde dat niet. Ik heb dus de hele dag thuis gezeten, niets gedaan. Dat is vrij vervelend.

Desalniettemin heb ik niet de hele dag niets gedaan. Ik heb namelijk lekker uitgeslapen en rond een uur of tien was ik pas echt mijn bed uit. Dat is het grote nadeel van een warm bed: je komt er niet zo snel uit.

Tegelijkertijd heb ik een tijd kunnen nadenken over woensdag. Komende woensdag is namelijk de dag dat ik weer onder het mes ga. Bij mijn grote teen is er namelijk sprake van wildvlees. Dat klinkt apart, het ziet er gek uit, maar laat ik het kort omschrijven. Het vel en vlees van de zijkanten van de nagel groeit over de nagel heen.

In februari ben ik hiervoor naar de huisarts geweest, hij heeft het toen weggesneden en een dikke vijf maanden was ik er van overtuigt dat het afgelopen was. En toen begon het weer te bloeden. Nu nog trek ik elke dag sokken uit waar enkele bloedvlekjes in zitten. En dat is niet leuk meer.

Dus, komende woensdag om negen uur, zit ik in het ziekenhuis. Ze gaan mijn teen verdoven en snijden dan volgens mij alles weg. En dan maar weer hopen dat het niet terugkomt, want anders is dat wel een deceptie voor mij. Maar de hoop blijft.

Evenzo ook om morgen aan het werk te gaan. Ik heb nog niets gehoord, maar wie weet... We zullen het zien. In de tussentijd kan ik vanavond weer eens neuzen tussen de opdrachten die jullie sturen. Ik heb er nog maar eentje gekregen, dat is wel jammer.

Tot 17.59 uur vanmiddag kan je deze opsturen! Mail me dus gewoon even, dan komt het allemaal in orde!

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten