maandag 1 november 2010

It's No Joke, It's My Life

Dag 1.

Wow. Het moet niet gekker worden.
Vanaf vandaag probeer ik dagelijks een beetje bij te houden wat ik allemaal doe. Mijn leven is namelijk redelijk saai. Op deze manier probeer ik de sleur weg te werken en, dit is het mooie deel, zal ik elke week een suggestie van jullie uitvoeren. Jullie kunnen me dus leuke ideeën mailen, of hieronder reageren in ´t mooie hokkie en elke week kies ik de leukste uit en zal ik deze, mits ik niet teveel werk, laat dat voorop staan, uitvoeren.

Elke week een nieuwe opdracht waarover ik kan schrijven, over hoe ik deze aanpak en, als het allemaal goed wil meewerken, zal ik ook nog eens een flinke bult foto's plaatsen van de opdracht. Geen opdracht is gek genoeg!
Gebruik je fantasie en laat het maar weten! Ik ben benieuwd waar jullie mee op de proppen komen. Ik zal er zijn, ik doe mee. Alles om uit de sleur te raken.

Zo. Nu we de hele wereld in het zonnetje gezet hebben (ahem) ga ik maar verder.
Ik ben net de stad in gegaan om eens te kijken naar de boekwinkels. Eens kijken of ze daar al meer ruimte voor Mulisch hebben gemaakt in de etalage's. Niets is minder waar: er is helemaal geen boekwinkel die er aandacht aan gegeven heeft. Wat wil dat zeggen over Drenthe? Zijn wij geen fan van Mulisch?

Ik in ieder geval niet. Niet zo'n fan van 'de grote Harry'. Toen ik nog op school zat moest ik een boek van 'm lezen. Niet van hem dan, maar van mijn lerares, zo'n typetje die je niet wil. Zo'n persoon die je tijdens halloween als heks verkleed ziet, maar op school precies hetzelfde aan zou doen. Of eigenlijk verkleed ze zich niet eens voor Halloween.

Ach ja, good old days. Desalniettemin zal ik gewoon doorgaan.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten