donderdag 11 november 2010

A Hard Day's Night

Dag 11.

Vandaag was een drukke dag. Om kwart over zeven zat ik in de auto om naar het 'huge' Enumatil te gaan. Je zou haast denken dat er één brug in zit om het dorp groter te maken. Veel meer vind je er ook niet. Op een schooltje na dan.
Rond achten, na een - vanzelfsprekend - tijdje op het Julianaplein gestaan te hebben, kon ik mijn auto parkeren voor de school. Dat was wel enigszins verrassend, er zijn niet veel scholen waar je voor school kan parkeren.

De hele dag lekker aan het werk geweest. Een leuke groep 6/7 die - het moet gezegd worden - minder druk was dan voorspeld. Maar misschien dat dat morgen anders is.
Onder schooltijd ook twee keer gebeld. Best apart, een school die onder schooltijd leerkrachten probeert te bereiken om op een andere dag in te vallen. Aangezien ze verwachten dat je je volledig inzet voor hun groep, maar wel even jou bellen terwijl je voor een andere groep staat... Lekker dubbelop.

Hoe dan ook: eenmaal thuis even teruggebeld en één van de personen nog aan de lijn gekregen. De ander was waarschijnlijk al vroeg weg, want om vier uur al geen persoon meer aan de lijn...
Dinsdag kan ik ook werken, in Leens wel te verstaan. Echt, ik kom tegenwoordig in elk gehucht wel een keertje.

Tegelijkertijd gezegd - tegen de directrice van Leens - dat ik dinsdag echter wel om vier uur in Assen moet zijn. Ik ben dus direct om drie uur weg. Dat is even apart, maar kan niet anders. Anders zit ik bij de garage (mijn winterbanden worden dan gemonteerd en alles daaromtrent) te klooien met de tijd. Ook zij willen om vijf uur naar huis. 't is niet anders.
Gelukkig had ze er begrip voor.

Vandaag om tien over vier direct een andere afspraak gehad. Soms moet je even vergaderen met deze of gene om allerlei dingen te plannen. En nu wachten tot de eerste St. Maarten lopers zich melden. 't is hier zo stil...

Het verhaal moet ik nog starten. Zal wel zaterdag gaan worden, ben ik bang. Hopen dat 't allemaal nog gaat lukken! Duim voor me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten