zaterdag 6 november 2010

Hitchhiking my way home

Dag 6.

Zo. Daar was ik weer. Een mooie avond, die nog niet helemaal - of helemaal niet, hoe jij wil - voorbij is. Vandaag ben ik de halve dag bezig geweest met allerlei zaken te regelen. Zaken voor een reis in januari, zaken voor mijn auto, voor mijn telefoon... Lekker veel en weinig tegelijkertijd.

Vanochtend ben ik bij een grote - landelijke - keten van onder andere autobanden geweest om eens na te vragen hoe duur winterbanden zijn. Mijn eigen garage (waar ik mijn auto gekocht heb) heeft me een offerte gegeven, maar dat vond ik vrij duur. De landelijke keten is echter nog duurder... Dus dan maar bij mijn garage kijken. Maandag maak ik een afspraak.

Vanmiddag ben ik bij de telefoonwinkel geweest voor het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Helaas was deze - nog steeds, ook al heb ik al meer dan vier week het antwoord 'hij komt volgende week' gehoord - nog steeds niet binnen. Ik heb ze mijn nummer gegeven en ze bellen wanneer deze aanwezig is.

Op het moment kijk ik een mooie film. Weer eens wat anders dan voetbal of sport kijken. Niet dat ik dit niet gedaan heb vandaag: de kwalificatie van de Formule 1 van Brazilië en het Nederlands Kampioenschap schaatsen heb ik beiden gevolgd. Ook het tenniskampioenschap van Bali en Parijs stonden op de agenda, maar die waren niet live te volgen.

Vanmiddag, rond een uur of vier, was ik een stuk aan het lopen in het bos, waar ik lopend naar toe was gegaan, toen ik gebeld werd. Of ik snel naar huis kon komen, was bezoek. Ik dus maar snel naar huis. Ik heb maar gelift, want dat was de snelste manier. Gelukkig kwam net een soortement van vriend van mijn ouders die die kant op moest, dus kon ik mee. Heerlijk!

Morgen zal ik de foto's posten, of anders maandag. Heb jij trouwens al een nieuwe opdracht voor me verzonnen voor komende week? Het kan tot maandagmiddag, 17.59 uur!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten