woensdag 17 november 2010

Childhood Memories

Dag 17.

Vandaag was weer een kort dagje, maar dat betekent niet dat ik de hele dag niets gedaan heb. 's Ochtends vroeg - nadat ik toch me verslapen heb - maar vlot de auto in gevlogen. Gek genoeg mocht ik ook nog eens mijn ruiten krabben, aangezien het licht gevroren heeft.
Toen dat gedaan was kon ik gaan vliegen, want ik had nog tien minuten om op de school te komen. Oké, ik woon er dan weliswaar op enkele minuten rijden vandaan, dat betekent echter niet dat ik er zo ben.
Denk maar eens aan bussen, vrachtwagens en stoplichten die onderweg er staan. En dan ook nog eens de wegwerkzaamheden... Verschrikkelijk...

's Middags was ik op tijd weer thuis en heb ik jullie mails gelezen. Veel kindersentiment gelezen, erg leuk! Van Wicky de Viking tot Seabird het zeehondje, alles kwam terug. Zelfs Barbapappa en Budgie de kleine Helikopter kwamen langs. Dikke lol.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit. Er zijn twee of drie kandidaten die op dit moment aan de top van mijn lijst staan. Maar wie zal er nu winnen? Dat blijft de vraag...

Morgen mag ik om half negen 's ochtend enkele prikken bij de GGD halen. Ik ga in januari naar India toe, en daar mag je zonder prikken niet zomaar heen. Dikke lol dus. Ik en naalden, een combinatie van niets.

Straks het Nederlands elftal maar kijken. En verder? Wie weet.

Fijne dag morgen!

Oja, morgen komt ook Assassins Creed 3 uit! Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten