zondag 7 november 2010

First Task: Plausible?!?

Dag 7.

Het moet gezegd worden, een dagelijkse blog bijhouden is weliswaar erg leuk, tegelijkertijd zorgt het wel voor een hele hoop extra gedoe. Normaal ben ik tweewekelijks bezig (zie ook mijn andere blog) maar het is wel erg leuk om te doen.

Desalniettemin heb ik deze week een opdracht aangenomen waarvan ik in eerste instantie dacht dat het makkelijk haalbaar zou zijn. Dat ik geen problemen zou hebben om de opdracht te vervullen, wetende dat de plaatsen Engeland en Amerika ongeveer 40 km bij mij vandaan zijn. Niets was minder waar...

Amerika bij Een in Drenthe
Afgelopen dinsdag regende het pijpenstelen, en toch ging ik er op uit om op zoek te gaan naar het spannende plaatsnaambord van Amerika. Na enig geklungel met de Tomtom, die de plaats niet herkende, werd het al gauw het dorpje Een, wat er naast ligt.
Daar hebben ze wel een straat die zo heet, dus ik daarop af gereden.
Na een kleine drie kwartier door allerlei weilanden en gehuchten gereden te zijn, kwam ik in Amerika. Zie daar ook het bordje, wat dus geen plaatsnaambord is.

Jammer, maar helaas. Afgelopen vrijdag werkte ik in Hoogeveen, en daarnaast ligt het plaatsje Engeland, dus ik druk op zoek naar dat bord daar, maar daar was ook al niet zo'n bord te zien. Echt balen.
Toch hoop ik de opdracht enigszins goed uitgevoerd te hebben met dit bordje.

Vandaag weer hele hoopvolle dingen gezien en gehoord. Natuurlijk is mijn broertje jarig, waardoor de familie langs kwam (langskomt) en da's altijd gezellig. Daarnaast weet ik dat ik morgen mag en kan werken, wat ook altijd een goed gevoel geeft, want anders is zo'n dag ook zo saai. Dus ik ben redelijk tevree.

Even over de volgende opdracht. Je kan me altijd nog mailen met een mooie opdracht, of anders in het kleine mooie hokje hieronder een reactie plaatsen. De leukste opdracht die voor maandag 8 november 17.59 uur binnen is, wint. Deze opdracht wordt dinsdag bekend gemaakt.

Aldus gezegd hebbende: een fijne dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten