dinsdag 11 februari 2014

Busje komt zo...


Kia Ora!

Een reis als deze kan niet zonder dat je ook grote verplaatsingen hebt, en vandaagwas zo'n dag. Vanochtend nog rustig ontbijtend in Paihia, in de Bay of Islands, nu bevind ik me in Rotorua. Een heel eind daar vandaan. Reizend met de bus van de ene naar de andere plek, soms stoppend voor een kleine pauze, maar veelal veel doorreizen.

Een mooie dag om dus eens met een boekje en muziek te zitten, terwijl op de achtergrond de bus weer door het landschap trekt. In het begin was dat nog wel bijzonder, maar na het honderste weiland en de duizendste koe is dat al wel gewoon aan het worden. Wat echter wel bijzonder blijft zijn de mooie rots- en heuvelformaties. Daar kijk ik dan ook graag naar, tussen een paar bladzijden lezen in.

Ook een mooie dag om eens wat terug te kijken. En daarom dus, speciaal voor jullie, al enkele fotootjes.

(Hole in the Rock, Bay of Islands)

(Auckland)

(Cape Maria van Diemen, naast Cape Reinga)

Mooi hè? Dat vind ik nu ook. Wat me overigens opvalt in vergelijking met de andere reizen is dat ik minder foto's maak en zelf meer kijk. Dat is natuurlijk een puntje wat je van twee kanten kan bekijken, maar laar ik erg duidelijk zijn: ik geniet met volle teugen.

Voor morgen is het avondeten al geregeld... Iets traditioneel Māori... We'll see!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten