dinsdag 30 november 2010

The Time Of My Life

Dag 30.

Dertig dagen lang heb ik elke dag een nieuwe blog geplaatst. Dat was mijn doel voor november. Dertig blogs, de één langer dan de ander terwijl de inhoud elke dag veranderd. Iedere keer weer een andere insteek, de ene wat grappiger, de ander serieus van toon, terwijl een derde een groot deel van mijn leven beschrijft.

Vier opdrachten die allemaal iets van mijzelf hebben laten zien. En nu is dat voorbij. Wat gaan we nu doen?

Nou, om eerlijk te zijn ga ik mooi verder. Niet direct meer dagelijks, maar toch zeker wel meerdere malen per week. Opdrachten mag je elke dag inzenden. De leukste opdrachten blijf ik uitvoeren. Niet omdat jullie dat willen, maar omdat ik het zo leuk vind om te doen. Vandaar.

Bij dezen ga ik ook verder. Dinsdag. Een mooie vrije dag voor mij. Toch heb ik zeker niet niets gedaan. Nou ja...

Tot half twaalf heb ik in bed gelegen. Heerlijk, maar toch vrij koud. Vervelend als je het niet meer warm hebt in je bed. En als dan ook al de palen vanaf acht uur de grond in geheien worden... Het maakt het niet lekkerder.

Ik heb verder mijn auto even wat opgeknapt. Niet dat ik twee rechterhanden heb, begrijp me goed, maar even schoonmaken, ruitenkrabber vervangen enzo. Dat lukt me heel erg goed.
Ook heb ik vandaag mijn telefoon even omgeruild. Eén knopje was nu al lam geworden en gelukkig deden ze bij de winkel helemaal niet moeilijk.

Tenslotte heb ik ook mijn visum aangevraagd. De ANWB heeft een eigen service, samen met het bureau dat in de visums handelt. Dus, nu mooi even wachten en als alles goed is heb ik het over twee week binnen. En dan is alles gereed voor mijn vakantie!

Jippie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten