maandag 15 november 2010

In Between Days

Dag 15.

Vandaag was een rustig dagje. Erg rustig. Vanochtend vroeg, rond een uur of zeven, had ik eigenlijk maar één gedachte: 'Laat ze me nu niet bellen!'
Dat was gelukkig ook het geval. De gehele dag was ik daardoor vrij en kon ik doen wat ik wilde. Lekker rustig aan doen was dus mijn devies voor vandaag.

Op mijn gemak ben ik naar het tankstation gereden, heb tientallen liters zwart goud in mijn tank gegooid, heb nog een praatje gemaakt met de verkoper... Alles in de langzaamste versnelling. Geen haast, alles op mijn tijd.
Vanmiddag bekroop me even een gevoel. Ik wist nog niet wat ik morgen - ik werk morgen een dagje in Leens - moest doen. Ik bekijk mijn mail rond enen en, alsof ze het wisten, ik had mail. Een lijst met activiteiten die ik morgen kan en mag gaan doen.

Ook ben ik vanmiddag alvast stiekem wezen kijken in mijn mailbox voor de opdracht voor deze week. Het is allemaal al spannend, maar een echte favoriet heb ik nog niet. Dus, mocht je nog een opdracht hebben, je hebt nog enkele minuten.

Met twee kleine opdrachten die ik verder nog mocht doen vandaag, een boek kopen en kijken naar een carkit voor m'n nieuwe telefoon, ben ik nog even de stad in gegaan. 
Het boek was echter nergens te krijgen en de carkit... Nou ja, laat ik zeggen dat geen ervan geschikt is voor mijn telefoon. Dan de officiële maar afwachten, die zal ook vast binnenkort wel komen.

Morgen zit ik dus in Leens. Voor iedereen die zich afvraagt waar dat is --> het ligt tussen Winsum en Warfum. Ja. In Groningen dus. 

Hoe dan ook: Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten