vrijdag 19 november 2010

It's Weekend Again!!!

Dag 19.

Zo. Na een hele dag zoeken naar mogelijk input voor vandaag, heb ik maar eens een fotootje gemaakt van de opdracht van deze week. En ja, ik houd het nog wel een beetje spannend, dus zie je niet de hele foto. Weet jij al wie het is?

Hoe dan ook, vandaag heb ik niet gewerkt. Dat is het nadeel van invaller zijn: zonder telefoontje is er gewoon geen werk. Gelukkig heb ik me best vermaakt: een groot deel van de dag heb ik zitten lezen. Da's iets wat ik vaker doe.

Vandaag heb ik gelezen uit 'Alice in Wonderland'. Ook al is dat een kinderboek, in het Engels is het een stuk leuker lezen. Maar dat is niet het enige boek wat ik lees. Vaak lees ik meerdere boeken tegelijk. Ook al klinkt dat vaag, toch is het makkelijk. Een Engels boek (of twee), een enkel Nederlands boek en vaak nog een informatie boek.

Om dat dus eens samen te vatten: 'Alice in Wonderland', 'The Art of War', 'Oorlog en Vrede' en 'Ja maar... Omdenken'. Vier leuke boeken, die allemaal hun eigen charme hebben.

Trouwens: Welk boek lees jij nu? En weet je al van wie de foto is?

Toch nog maar even iets anders:

Martijn Bosch, zoekt: 

Een Baan als groepsleerkracht Bovenbouw 

(het liefst een baan voor 4 à 5 dagen in de week met uitzicht op een vaste baan) 

Wat bied ik: 
- Een enthousiaste leergierigheid 
- Een open en lerende houding 
- Een hart voor kinderen 
- Up-to-date onderwijs 
- Een teamspeler 

Wat zoek ik: 
- Een school vol sfeer en gezelligheid 
- Goede begeleiding voor starters 
- Een leuke klas vol kids 
- Een werkplek ergens in het noorden/oosten/midden/westen of zuiden van het land. 

Voor verdere informatie kan je 
Mailen, (adres op profiel) 
Reageren, (via hokje onderaan) 
of gewoon even langskomen bij mij thuis. 

Advertenties 
Advertenties graag zsm naar mij toe doen komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten