dinsdag 23 november 2010

It's DiNozzo-Time

Dag 23.

Het lijkt wel alsof een heleboel van jullie afgelopen dagen films gezien hebben. De opdrachten hebben namelijk allemaal een relatie met een film. Of misschien ben ik de enige die deze link legt. 'Yes Man', 'The Bucket List' en zelfs 'Rocky' (maar voor de laatste is wat fantasie nodig) kwamen langs. En dat vind ik dus erg leuk!

Zoals in een serie die ik volg - lees: kijk als ik niets anders te doen heb - NCIS waar één van de hoofdpersonen ook steeds films aanhaalt. Dat mag ik wel. Die relaties geven het net iets meer fleur, en dat is bij meerdere series het geval. Of series die meer zijn dan alleen leuk.

Zo ben ik al een redelijke amateur-diagnostica door de show House, kan ik redelijk huizen op waarde schatten, en, mijn favoriet, kan dus ook films bij actualiteiten halen. Waarom ook niet?

De opdracht is mij dus ook duidelijk. Ik ga vanaf vandaag elke dag een actualiteit zoeken en daar een film-referentie bij zoeken. Ik zal vast niet elke dag de beste referentie maken, maar jij kan helpen!

Doe je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten