dinsdag 16 november 2010

Task 3: Back To The Beginning

Dag 16.

Na vandaag een leuke groep onder handen te hebben genomen, kon ik om drie uur weer terug scheuren naar Assen om winterbanden te laten monteren. Ja, zo handig ben ik dus. Hoe dan ook, binnen een uurtje moest ik van Leens naar Assen, een rit die, normaal gesproken, 53 minuten duurt. Moest lukken dus.

Wat ze er niet bij zeggen is dat de weg waarop je moet rijden, die van Aduard naar Leens, een 80 km weg is. En dat is nog niet eens het ergste. Die weg heeft namelijk een sloot die zo'n beetje naast de weg ligt, een fietspad loopt op de weg en, om alles nog fijner te maken, heeft aflopende kanten aan de weg. Dus de halve weg is gewoonweg verrot.

Tja, daar rij je dus niet altijd tachtig. Ik reeg er meestal zeventig, maar mijn gemiddelde zal ergens rond de 50 gelegen hebben, in verband met de vele dubbele haarspeldbochten. Erg leuke weg om alleen te rijden, maar met tegenliggers...?
Nu zit ik lekker thuis, winterbanden op mijn wagen en dus helemaal klaar voor de winter. Heerlijk.

Ik heb enkele leuke opdrachten binnengekregen en de leukste ga ik ook uitvoeren. Het is een wat lange mail, maar de opdracht kan ik goed samenvatten: Wie was de leukste persoon uit jouw kindertijd.
Er staat, als voetnoot, bij dat het ook iemand van de tv mag zijn.

Nu is dat een vrij makkelijke opdracht, dus ik zet er een foto-element bij: ik moet ook foto's hebben. En dan maakt het al wat lastiger.

Ik zal daar de komende week mee bezig zijn. Maar, nu ook mijn vraag aan jou: Wie was jouw favoriete kinderfiguur?

Laat maar weten - via reactie hieronder of via mail - en misschien zet ik die er bij. Misschien zet je mij zelfs wel aan het denken!

Toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten