donderdag 18 november 2010

Rome in the Winter

Dag 18.

Vanochtend, rond een uurtje of elf, bevond ik me in het historische Rome. Of eigenlijk was niet ik daar, maar het karakter waar ik mee bezig was. Zoals gister al gezegd kwam vandaag Assassins Creed Brotherhood uit, en dat speelt zich daar af, in het jaar 1500. Tot zover is het een leuk spel, verslavend en nu al groter dan Call of Duty: Black Ops en Medal of Honour.

Als personage, in dit geval ofwel Desmond Miles of Ezio Auditore da Firenze, loop je door het hedendaagse of historische Italië. En dat ziet er erg mooi uit. Stadswachter pesten of de volgelingen van Remus afslachten... iets voor mij dus.

Daarvoor was ik bij de GGD te vinden. Ik kreeg twee prikken voor mijn vakantie na de kerst. Op dit moment voel ik nog steeds mijn linkerarm, en dat kan nog wel een dagje duren. Natuurlijk hoop ik dat het sneller weg is.

Zaterdag heb ik ook weer eens een biosavondje gepland. HP 7.1 is de winnaar. En daarna lekker nog even wat drinken. Gezellig!

Over de opdracht, mijn missie voor deze week, kan ik kort zijn. Ik heb een winnaar. Nu alleen nog kijken of ik dat personage op de foto kan zien te krijgen, of het daar zin in heeft. Wie weet.
Ik zal in ieder geval nog niet verklappen wie het is. Misschien dat er morgen een foto komt te staan...

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten