vrijdag 12 november 2010

Dawn of a New Era

Dag 12.

Vandaag was de dag. Eindelijk. Niet alleen begint het weekend vandaag, waardoor ik tijd heb om te schrijven, daarnaast kreeg ik vandaag een telefoontje. Niet zomaar van een willekeurig iemand, maar van de telefoonwinkel. Mijn nieuwe telefoon was - na ettelijke weken wachten - eindelijk binnengekomen.

Ik dus, niet alleen omdat het koopavond is, rustig aan gedaan en rond een uurtje of zeven naar de winkel gehaast. En daar lag 'ie. Wow. Mooi dat hij is...
Ik kon nog 95 euro krijgen bij inruil van mijn oude telefoon, dus heb, met een flinke korting, die ingeruild. Dus, na twee jaren, afscheid genomen van mijn Nokia. En nu een HTC.

Dat was niet het enige wat ik vandaag heb gedaan. Ook heb ik weer heerlijk gewerkt. Losgeldbrieven met de klas gemaakt, hetgeen de leerlingen een erg hilarische opdracht vonden. En dat is het ook. Brieven gingen van:

'Beste Sint. Ik heb uw grote boek gestolen. Ik wil voor vanmiddag 10.000.000 pepernoten hebben. Bel niet de politie, we houden u in de gaten'

tot

'Sinterklaas. Omdat het wcpapier op was, hebben we het grote boek gepakt. Sorry! Groeten van de pieten!'

Met lijm en schaar zijn grote gaten geknipt in kranten, en ook in folders, tijdschriften en zelfs een enkele 'Zo Zit Dat' moest eraan geloven. Alles voor de Sint.

Druk is de week. En nu ga ik verder kijken naar m'n telefoon en alles wat ik daarmee kan doen. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten