donderdag 4 november 2010

Taking the Musical Highroad

Dag 4.

Vandaag ben ik weer druk bezig geweest met allerlei zaken. Aangezien het weer al niet beter wil worden, heb ik besloten vandaag een - min of meer verplicht - dagje vrij te nemen. Geen werk betekent immers vrij.
Niet dat dit dus een dag is waarop ik helemaal niets doe, zeker niet! Ik ben zojuist even naar de muziekwinkel geweest, en ben nu weer enkele cd's rijker. Allevier de cd's geven me weer een nieuw licht in de wereld. Allemaal sterren die aan de weg timmeren, alhoewel de één bekender is dan de ander.

De cd's zijn van Sugarland, KT Tunstall en Taylor Swift. Waarschijnlijk dat je de laatste naam kent, van de middelste naam weet ik zeker dat je een liedje kent, maar de eerste? Tja. Persoonlijk ben ik een grote fan van hen, maar het is onwaarschijnlijk dat ze ooit groot worden in Nederland. Zo veel mensen houden er niet van een crossover tussen pop- en coutrymuziek. Helaas.

Allemaal goed en wel, denk je misschien, maar hoe zit het met die reis van je? Dat is een goede vraag. Toen ik de opdracht aannam verwachtte ik eigenlijk dat dit makkelijker was. Vanochtend ben ik namelijk in Amerika geweest. Maar natuurlijk heb je daar geen plaatsnaamborden, enkel wegbewijzering! En om heel eerlijk te zijn is een straatnaambord minder leuk dan een plaatsnaam. Alhoewel ik dus een klein kwartier in Amerika heb rondgereden, voel ik de noodzaak om morgen eens op zoek te gaan naar Engeland. Houd hoop!

Tegelijkertijd mag ik morgen weer flink aan de bak. Een groep 8 uit Hoogeveen heeft mijn hulp nodig! Spannend? Nee, niet echt. Het invallen is al weer een tweede natuur aan het worden voor mij, dus dat behoeft geen moeilijkheid te worden.

Verder ga ik morgen nog even de stad in om op zoek te gaan naar een nieuwe mobiele telefoon. Ik ben al tijd aan het wachten op de nieuwe HTC Desire Z, maar wanneer die precies uitkomt? Joost mag 't weten. Al een maand lang vertellen ze me: 'Hij zal begin volgende week er zijn!'. Maar ja, als dat al vijf weken tegen je gezegd wordt zit je ook maar te wachten. En dan weet ik nog niet eens of ik die telefoon wil, want ook de broertjes Desire HD en Desire staan met me te flirten. Heb jij misschien nog een ideetje?

En jij? Plannen voor morgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten