zaterdag 6 november 2010

Missing the Planes

Dag 5.

Vandaag weer de hele dag gewerkt, een groep acht in Hoogeveen. Een leuke groep die - in tegenstelling tot de andere groep acht die ik de afgelopen week had - geen enkele problemen gaf. Een heerlijke dag dus, leuk team, leuke kinderen en ook de ouders die ik daar ontmoette waren erg vriendelijk. Top dagje!

Op de terugweg, zoals gister al aangegeven, nog langs Engeland gereden, maar ook dat gehucht heeft geen plaatsnaambord. Dan moeten we het dus doen met Amerika. Dat zal ik morgen wel posten.

De reden dat deze blog pas op de zaterdag komt is ook simpel: ik was gisteren doodmoe, en ben op tijd naar bed gegaan. Misschien dat ik vanmiddag weer 'gewoon' post.
Morgen is ook een leuke dag, mijn broertje is jarig. Wordt groot feest dus!

De vliegtuigen heb ik allemaal gemist door het werk, vandaar de titel.
Nu straks eerst even naar de telefoon winkel. En dan... misschien thuis met een nieuwe telefoon.

See ya!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten