zondag 26 mei 2013

50 Books - Vraag 20

De rij blogs over boeken en lezen gaat verder en verder. We zijn aanbeland bij de twintigste vraag van de reeks. Petepel is er bij de start van het jaar mee begonnen en elke week volgt een nieuwe vraag. Eerdere blogs kan je teruglezen via het label '50books' aan de rechterzijde van de pagina.

Vraag 20:
Welke boeken lees je stiekem omdat je je er eigenlijk voor schaamt?

Eigenlijk zijn er weinig boeken waarvoor ik me echt schaam. Als je me kent weet je dat ik boeken lees voor mijn plezier, het maakt me meestal niet eens veel uit wie weet wat ik lees. Dus of ik nu Andy McNab (actie) of Feist (fantasy) lees, je mag het best weten. Geen reden tot schaamte.

Klein antwoord vandaag. En jij?

3 opmerkingen:

  1. Ook ik schaam mij niet. Mijn muzieksmaak is eigenlijk al net zo divers als mijn smaak voor boeken. Als iets mij aanspreekt kan het mij eigenlijk niet schelen voor welke doelgroep het geschreven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja waarom zou je je schamen

    BeantwoordenVerwijderen