zondag 15 september 2013

50 Books - Vraag 36

De nieuwste vraag van Petepel, terwijl hij zelf meedoet aan een duomarathon, is nummer 36. Hier komt de vraag:

Wat is jouw favoriet sportboek?

Ik kan deze vraag in twee stukken delen. Als eerst de vraag of ik wel een sportboek bezit en de tweede welke dan mijn favoriet is. Dus laat ik dat ook als volgt opdelen, zodat het voor eenieder een stukje makkelijker is.

Welke sportboeken heb ik in mijn bezit? Geen enkele. Dat als je tenminste een boek over spellen die je tijdens een gymles op de basisschool en een boek uit de serie 'waanzinnig om te weten' over de Olympische Spelen niet meetelt. Dus dat is al erg weinig.

Welk sportboek is mijn favoriet? Aangezien ik geen enkele bezit, zal ik dus moeten gaan gissen. Elk jaar weer, rondom de tour de France, lees ik in de kranten wie de favorieten zijn en hoe het parcours er voor het jaar uit ziet. Een boek over sporten zal dus voor mij echt over wielrennen gaan, of, bij uitzondering, over voetbal.

Of wordt gamen ook als sport gezien? Ik heb ergens een gewonnen 'Walktrough' liggen van het spel Tomb Raider. Maar gamen een sport? Voor mij niet echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten