zondag 1 december 2013

't Heerlijk avondje komt er al weer aan...

Elk jaar weer rond deze tijd, 
Heb ik weer last van een interne strijd.
Vier ik dit jaar wel of geen Sinterklaas?

Soms wil ik het graag en soms is het 'nee',
Andere jaren doe ik gewoon mee,
Maar dit jaar komt de Pieterbaas!

Niet alleen komen ze langs in de klas,
En vind je ze op bijna elke winkeltas,
Dit jaar komen ze ook bij mij thuis!

Op school is het logisch dat hij er is
Want anders sla je als school de plank mis,
Maar - zoals gezegd - dit jaar ook in huis.

Het cadeau heb ik al gezien,
Het krijgt van mij ook een dikke tien!
Geef mij muziek en ik ben al klaar.

Alhoewel... dit is niet direct muziek,
Athans... Het klinkt vast wel 'ziek'.
Leren muziek maken op een gitaar...

Elke dag een beetje meer leren,
Oefenen kan me niet deren,
Het resultaat mag er vast zijn.

Bekende muziek van ondermeer Queen,
Green Day en Eric Clapton heb ik gezien...
Die elektrische gitaar, that's mine!

En nu oefenen en leren, Martijn!
Je vingers doen straks vast pijn.
Sint en Piet groeten je nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten