zondag 3 maart 2013

50 Books - Vraag 8

De achtste vraag in de #50books challenge van Petepel:

Hoeveel tijd lees je gemiddeld per week?


Zoals bij alles is elke dag weer een nieuwe dag. De ene dag lees ik meer dan de ander, hetgeen ook wel logisch is gezien mijn werk. De ene dag werk ik, waardoor ik weinig tot geen tijd heb om te lezen - alhoewel ik meestal wel weer op tijd thuis ben. Meestal lees ik in de avond, maar als ik de dag erna weer vroeg op moet, slaap ik liever op tijd.
Als ik niet werk mag ik de keus maken tussen verschillende opties, waar lezen ook één van is. En soms kies ik ervoor om niet altijd te lezen.

Gemiddeld gesproken lees ik tussen de twee en acht uur per week een boek, maar er zijn meer dingen dan alleen boeken te lezen. Artikelen en blogs lees ik ook gewoon als tussendoortjes, dus dat zijn ook wel een tweetal uren per dag.

Er zijn weken geweest dat ik rond de veertig uur gelezen heb, maar evenzo ook de andere kant waar ik niet gelezen heb. Ach. Zo lees je veel, zo lees je even niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten