zondag 3 februari 2013

50 Books - Vraag 4

Nu alweer vraag vier van de serie van de 50 Books Challenge (van Petepel, zie hier vraag 4)
Komt de vraag:

Van welke auteur lees je alles, maar dan ook alles wat uitgebracht wordt?

Dit is een moeilijke vraag, zeker omdat ik niet zeker weet of ik ook daadwerkelijk alle boeken bezit of heb gelezen. En het zijn twee schrijvers, eigenlijk, met twee verschillende series of soorten boeken. De ene schrijver is Raymond E. Feist.

Sinds ik tijdens mijn middelbare schooltijd in contact ben gekomen met het fantasy-genre, lees ik daar nog regelmatig wat boeken van. Zijn eerste boek 'Magiër' heb ik dan ook talloze malen gelezen en herlezen, omdat het zo lekker wegleest. Ook de boeken die daarna komen bezit ik en heb ik gelezen. Ik kan echter niet verifiëren of ik ook daadwerkelijk al zijn boeken heb, simpelweg omdat hij nog enkele losse verhalen heeft geschreven in enkele bundels waarvoor hij geen credits heeft gekregen.
Maar, om maar aan te geven dat ik veel van zijn boeken heb: zijn eerste boek is tegenwoordig ook te koop als Graphic Novel, waarvan ik ook al de eerste drie delen bezit.

De andere schrijver is Dan Brown. Al zijn boeken wil ik gewoon hebben. Zijn stijl van schrijven, fictief met veel realistische dingen, die hij op magistrale wijze bijeen bindt, fascineert me.

En? Van welke schrijver wil jij alles lezen?

1 opmerking:

  1. bijzonder zeg van deze schrijvers had ik nog nooit gehoord.Mijn favoriete schrijvers kun je lezen op mijn blog.(glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen