zaterdag 7 januari 2012

Een Eenmansleger


Heb je gehoord van al die mensen door de geschiedenis heen?
Natuurlijk heb je dat, en dat is ook wat ik wil zijn.
Ik zet voet bij stuk, ik laat zien wat juist is
Hier sta ik dus, klaar om te vechten.

Ik ben een eenmansleger,
Ik ben niet degene die verslagen wordt
Jij hebt misschien een leger van miljoenen mensen,
toch heb ik gewonnen.
Ik ben een eenmansleger,
en nu de strijd begonnen is,
ga ik, stap voor stap,
alleen in een eenmansleger

Je ziet me misschien als een nietig wezen,
maar jij ziet niet alles,
je zal ontdekken dat ik zo veel meer ben
Ik kan sterker zijn, dat geeft me kracht, vat moed.

Kijk maar eens goed naar mij
Ik ga nergens heen
Blijf uit mijn weg
Want ik kom er aan

Ik ben een eenmansleger,
Ik ben niet degene die verslagen wordt
Jij hebt misschien een leger van miljoenen mensen,
toch heb ik gewonnen.
Ik ben een eenmansleger,
en nu de strijd begonnen is,
ga ik, stap voor stap,
alleen in een eenmansleger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten