vrijdag 25 maart 2011

The Train Passes By

Bericht 54.

Al enkele dagen loop ik met het idee om weer eens een blog te schrijven, maar mijn inspiratie laat mij een beetje in de steek. Waarover zal ik iets schrijven? Wat is er zo interessant dat het een complete blog verdiend? Die vragen stel ik mezelf, hopend op een antwoord. Tegelijkertijd weet ik dat ik mezelf moeilijk een antwoord kan geven, dus wil ik eigenlijk de vraag naar jullie stellen.

Jullie hebben de afgelopen tijd mee kunnen lezen met honderd-en-een gebeurtenissen. Dingen die compleet verzonnen zijn, dingen die lichtelijk de waarheid beroeren en zelfs dingen die gewoonweg - ook al klinkt het als klinklare onzin - de waarheid zijn.

Bij dezen wil ik dus de vraag naar jullie ombuigen. Waarover zouden jullie iets van mij willen lezen? Laat het weten en uit de leukste inzendingen maak ik enkele posts.

Hoe leuker, hoe groter de kans dat jouw bericht volgt!

Laat de trein niet langsrijden, maak er gebruik van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten