dinsdag 5 juli 2011

To Be or Not to Be? (heb jij een idee?)

Vakantie. Voor veel Nederlanders is dat vandaag de dag al weer van start gegaan. Massa's mensen zaten afgelopen weekend in de auto klaar om op reis te gaan. Het midden van het land mocht de aftrap nemen en komende vrijdag is ook het zuiden vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Het noorden daarentegen...

Op het moment dat tweederde van Nederland al op vakantie is - of dat nu in eigen land is of daarbuiten - geef ik nog les op school. Mijn laatste werkdagen zijn namelijk nog twee week later! Ik mag - vanaf vandaag gerekend - nog dertien lesdagen lesgeven. Of eigenlijk moet ik deze 'mag' veranderen in 'kan', als invaller heb ik de mogelijkheid om nee te zeggen. Niet dat dit veelal gebeurd, maar de mogelijkheid is er.

In mijn hoofd vliegen nu steeds meer tripjes rond. IJsland lijkt me geweldig om te doen deze zomer, maar ik moet wel op tijd boeken. Dat land is namelijk toch een enorme toeristentrekker - weliswaar vnl. van eigen bodem. De spuitende geisers, de vloerverwarming door heel Reykjavik... Lijkt me geweldig.

Ook verwacht ik deze zomer een midweekje Zeeland mee te pikken. Lekker genieten in de beeldschone Zeeuwse natuur en daar lekker een aantal wandelingen te maken...
Verder zullen er nog meerdere dagjes weg zijn. Met familie, vrienden en ook soms heerlijk alleen. Lekker het Drentse landschap door toeren op de fiets, wandelen op de hei... Ik kijk er nu al naar uit.

Dat betekent voor mij dus ook dat mijn camera ten alle tijden weer meegaat. Blogs zullen verschijnen op het internet van de avonturen van de reizende Martijn. Je moet immers wat doen. Daarom direct ook een mogelijke uitdaging voor jullie: Waar wil je het liefste een foto van zien? Ik kan genoeg doen, dus geef het maar aan!

De leukste ideeën worden - vanzelfsprekend -  in uitvoering gebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten