maandag 23 februari 2015

De Oscar-winnaars zijn bekend!

Dus. Gisteren plaatste ik mijn voorspelling, vandaag de resultaten. Laten we eens zien:

Beste Film
Mijn voorspelling: Boyhood.
De Oscar ging naar: Birdman

Beste Regisseur
Mijn voorspelling: Alejandro Iñárritu (Birdman).
De Oscar ging naar: Birdman

Beste Mannelijke Hoofdrol
Mijn voorspelling: Michael Keaton.
De Oscar ging naar: Eddie Redmayne

Beste Vrouwelijke Hoofdrol
Mijn voorspelling: Julianne Moore.
De Oscar ging naar: Julianne Moore

Beste Mannelijke Bijrol
Mijn voorspelling: J.K. Simmons.
De Oscar ging naar: J.K. Simmons

Beste Vrouwelijke Bijrol
Mijn voorspelling: Patricia Arquette.
De Oscar ging naar: Patricia Arquette

Beste Originele / Bewerkte Script
Mijn voorspellingen: Grand Budapest Hotel en The Imitation Game.
De Oscars gingen naar: Birdman en The Imitation Game

Beste Animatiefilm
Mijn voorspelling: 'How to Train your Dragon 2'.
De Oscar ging naar: Big Hero 6

Beste Buitenlandse Film
Mijn voorspelling: 'Ida'.
De Oscar ging naar: Ida

Oké. Dat zijn zes van de tien goed voorspeld. Dat is niet supergoed, maar zoals ik gisteren ook al schreef bij de beste mannelijke hoofdrol kon Eddie de award net zo goed pakken als Michael. Dat is dus ook gebeurd. Tevens was de beste animatiefilm, waarbij eigenlijk van tevoren geen duidelijke favoriet was, moeilijk te voorspellen. 
Toch ben ik best tevreden. Kijkend naar de mensen waarvan ik gisteren zei dat ze zonder twijfel zouden winnen; alledrie hebben ze het beeldje mee mogen nemen naar huis.

En jij? Hoeveel had jij goed gedacht en voorspeld?
Volgend jaar weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten