zondag 3 november 2013

Laat de voorpret beginnen!

Afgelopen week heb ik geboekt. De knoop was al eerder doorgehakt, de beslissing was al gemaakt. Ik heb data gecheckt, gekeken naar wat het beste zou zijn en nu is dus ook de eerste 'horde' genomen.

In februari van het jaar 2014 ben ik eindelijk dan toch op vakantie in Nieuw Zeeland. Een paar weken lekker aan het toeren door het land van de Maori, rondkijken in het 'Midden Aarde' van Tolkien en zo lekker genieten van alle dingen om mij heen.

En nu is de voorpret dus echt begonnen. Ik ga vanaf nu heerlijk kijken naar welke activiteiten ik allemaal ga ondernemen, wat er allemaal op mijn pad komt en hoe ik alles ga regelen. Ik weet dat ik vlieg naar het Noordereiland (Auckland) en dat ik terugvlieg vanaf het Zuidereiland (Christchurch)

En verder? Ik hoop in december op bezoek te gaan bij kennissen die daar al geweest zijn (die ik ken van de reis naar China) en daar hoop ik ook weer mooi wat kennis op te doen.

Laat de pret beginnen / Verder gaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten